« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Polazište za cjelovito učenje u razredu mogu biti istraživačke aktivnosti potaknute dječjom znatiželjom i interesima. Istraživačke aktivnosti u prirodnom okružju samo su jedan od medija koji nam može pomoći u pokušaju davanja kvalitetnih odgovora na bezbrojna dječja pitanja, a ujedno nam osigurati da oblikujemo aktivnosti povezujući područja učenja, dječja iskustva i interese. Istraživačka nastava učenicima pruža mogućnost postavljati pitanja na koja bi željeli saznati odgovor, koriste razne izvore znanja i oblike rada, posebice suradničko učenje, aktivno sudjeluju u oblikovanju nastavnog procesa.
https://spark.adobe.com/video/
B. Mandić